2018. november 23., péntek

Élménypedagógia

A múlt hétvégén és a mostanin élménypedagógiai továbbképzésen voltam/vagyok, ezért pénteken Anett volt helyettem. A tanultakat persze egyből bevittem az iskolába, pontosabban a vizsgára írt foglalkozásomat:
Egy bevezető, energetizáló játékkal kezdtünk: Kő, papír, olló helyett Sárkány, királylány, királyfi:





 

 Csoportalakítás után elkezdődött a főfoglalkozás. Az ÉV-et kellett megjeleníteni egy műalkotásban. Ehhez az anyagokat meg kellett vásárolni egy-egy feladattal.







 A kész művek:



Leosztályoztam az ugrókötelezést. Aki próbálkozott, azoknak mind sikerült a legalább 5 hajtás!
Újabb jegy jött össze matekon a műveletekből.
Ma volt a színház, erre sajnos nem tudtam menni. Remélem, élvezték a gyerekek!

Elkészült az iskola új honlapja: diosdisuli.hu

A jövő héten szombaton is munkanap van. Ezen a napon lesz a Barkácsmackó program!

Remélem, minden gyermek átadta a meghívót. Ha esetleg mégsem, akkor én hívlak meg Bennetek december 14-én 17 órára az aulába adventi műsorunkra!

Szép hétvégét kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Viszlát, Mazsola!

 A héten befejeztük a Mazsola és Tádét. Nagyon megszerették a gyerekek, kérték, újra olvassuk el. 😍 Javasoltam nekik, hogy olvassák el otth...